Üye İlişkiler iPolitikası

v Tüm yatırımlarını üye memnuniyeti ve gelişimi için planlamak,

v Üye öneri, istek ve taleplerini dikkate alarak uygulanabilir düzeyde olanları hayata geçirmek,

v Üye şikayetlerini çeşitli yöntemler ile toplayarak kök nedenlerini bulmak ve en kısa sürede çözümleyerek çözümlerden olan memnuniyetleri ölçmek,

v Üyelerine iş geliştirme konusunda destek olmak,

v Üyelerden gelen eğitim taleplerini toplamak ve eğitimleri organize ederek uzun vadedeki etkinliği ölçmek,

v Üyelerin ticari ve teknolojik yaşamdaki gelişmelerden haberdar olmasını sağlamak,

v Üyelerin borsa ve diğer üyeler ile kaynaşmasını sağlayıcı etkinlikler düzenlemek,

v Üyelerinin sesini dinlemek ve bu sesi lobicilik faaliyetleri ile ilgili makamlara iletmek,

v Üyelerinin sosyal sorumluluk projelerinde yer alabilmesi için gerekli atılımlara öncülük etmek

Doküman No: PO-006  Yayın Tarihi : 16.02.2015  Revizyon No : 0   Revizyon Tarihi : - 

Politikalarımız

Kütahya Ticaret Borsası Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metnine buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Devam etmeniz halinde, kabul etmiş olursunuz.

Tamam
Whatsapp ile İletişime Geç