Şikayet Yönetim Politikası

Kurumumuza gelen ve tarafsız değerlendirme süzgecinden geçirilerek şikayet olarak kabul gören ve her türlü memnuniyetsizliği;

v Kanunların verdiği yetki ve sınırlamalar dahilinde,

v Kurum imkanları çerçevesinde, herhangi bir ücret talep edilmeden,

v Gizlilik kurallarına uygun bir şekilde,

v En kısa sürede çözerek,

v Şikayet sahiplerinin çözüm yolları konusunda bilgilendirilmesi ve çözümlerden olan memnuniyetlerin ölçümlenerek, sürekli iyileştirilmesi politikamızın temelini oluşturmaktadır.

Doküman No: PO-008  Yayın Tarihi : 03.08.2015  Revizyon No : 0   Revizyon Tarihi : - 

 

 

 

Politikalarımız

Kütahya Ticaret Borsası Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metnine buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Devam etmeniz halinde, kabul etmiş olursunuz.

Tamam
Whatsapp ile İletişime Geç