v Hızlı ve sorunsuz hizmet sunmak,
v Hizmet kalitesini sürekli kılmak,
v Borsamız hizmetlerinde üye menfaatlerini her zaman ön planda tutarak, sürekli üye memnuniyetini sağlamak,
v Ürün fiyat ve rekabet ortamına bağlı olarak tüccarlarımızın ve üreticilerimizin (müşterilerimizin) genel ihtiyaç ve beklentilerinikarşılayacak kalite seviyesini sağlamak,
v Üyelerimizin, sektörlerinde gelişimlerini sağlamak için uygun ortamlar hazırlamak ve bölgemizin ekonomisini geliştirmek amacıyla gerekli çalışmaları en iyi şekilde yerine getirmek.
v Hizmet kalitesinin sürekli iyileştirilmesi çalışmalarının, tüm çalışanların katkı ve katılımıyla tüm kalite sistemi çerçevesinde sürekliliğini sağlamak,
v Çalışanlarımızın becerilerini ve inisiyatiflerini geliştirmek ve sorumluluk duygusuna sahip olmalarını sağlamak amacı ile ilgili gerekli eğitimleri sürekli vermek,
v Hizmetlerimiz de sürekli mükemmelliği arayarak, yenilikçi anlayışla, veri, bilgi ve analize dayalı çalışma ile paydaş beklentilerinecevap veren katılımcı, güvenilir lider bir kurum olmanın bilinci ile hareket etmek,
v Üstlendiği misyon ve vizyon çerçevesinde gerçekleştirdiği hizmetlerin kalitesini örnek teşkil eder konumda tutmak,
Bu politika hizmetleri; 5174 sayılı kanun ve ilgili yönetmelikler öncülüğünde kurumsal bir yapı içerisinde sunan bir kuruluşuz.
Doküman No: PO-001 Yayın Tarihi : 16.02.2015 Revizyon No : 1 Revizyon Tarihi : 29.12.2017