Haberler

KÜTBO Personeli “Müşteri Memnuniyeti” Eğitimi Aldı

  • 03.08.2015
  • kutbo

Kütahya Ticaret Borsası (KÜTBO) tüm Personeline, TOBB Akreditasyon Sistemi ve ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sisteminin daha verimli uygulanması konusunda ve üyelerinin memnuniyetinin daha da arttırılması amacıyla; ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Sistemi eğitimi verildi. 

Eğitmen Banu Yüksel Gider tarafından verilen eğitimde; müşteri memnuniyeti ve müşteri şikâyetlerinin değerlendirilmesi, yönetim sisteminin kurulması ve uygulanması konularında temel bilgiler verildi.

ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Sistemi kurularak, TOBB Akreditasyon ve ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi ile entegre şekilde çalıştırılması hedeflenmektedir. 

  • KÜTBO Personeli “Müşteri Memnuniyeti” Eğitimi Aldı

Kütahya Ticaret Borsası Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metnine buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Devam etmeniz halinde, kabul etmiş olursunuz.

Tamam
Whatsapp ile İletişime Geç