Haberler

KÜTBO'nun Hizmet Kalitesi Bir Kez Daha Tescillendi

  • 30.11.2017
  • kutbo

Kütahya Ticaret Borsası (KÜTBO)’nun bünyesinde uygulamış olduğu, TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi ve 10002 Müşteri Memnuniyet sistemi belgeleri periyodik denetimi Türk Loydu İktisadi İşletmesi denetçisi Olcay KOCA tarafından yapıldı. 

Yönetim Kurulu Başkanı Necati Gültekin’in, hazır bulunduğu denetim açılış toplantısı Türk Loydu Baş Denetçisi Olay KOCA tarafından gerçekleştirildi. 2 gün süren  KÜTBO Kalite Yönetim Sistemi ve Müşteri Memnuniyet Sistemi standartları kapsamında gerçekleştirilen periyodik belge yenileme denetimi başarıyla sonuçlandırılarak, KÜTBO’nun hizmet kalitesi bir kez daha tescillenmiş oldu.

Olcay Koca, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi ve 10002 Müşteri Memnuniyet Sisteminin başarılı bir şekilde uygulanması ve iyi uygulamalarıyla örnek teşkil etmesinden dolayı Borsa Yönetimini ve tüm çalışanları tebrik etti. 

  • KÜTBO'nun Hizmet Kalitesi Bir Kez Daha Tescillendi
  • KÜTBO'nun Hizmet Kalitesi Bir Kez Daha Tescillendi
  • KÜTBO'nun Hizmet Kalitesi Bir Kez Daha Tescillendi
  • KÜTBO'nun Hizmet Kalitesi Bir Kez Daha Tescillendi

Kütahya Ticaret Borsası Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metnine buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Devam etmeniz halinde, kabul etmiş olursunuz.

Tamam
Whatsapp ile İletişime Geç